Thursday, December 11, 2008

john watersa göre yılın en iyi filmleri

john waters'a göre 2008'in en iyi filmleri bunlarmış:

1 Vicky Cristina Barcelona (Woody Allen)/Love Songs (Christophe Honoré)
2 Mister Lonely (Harmony Korine)
3 Savage Grace (Tom Kalin)
4 Man on Wire (James Marsh)
5 The Last Mistress (Catherine Breillat)
6 My Winnipeg (Guy Maddin)
7 The Wrestler (Darren Aronofsky)
8 Taxi to the Dark Side (Alex Gibney)
9 Milk (Gus Van Sant)
10 Cassandra’s Dream (Woody Allen)



sene bitiyo millet yılın enlerini seçme yarışında. ee bakalım nesliyan peki sana göre yılın en iyi filmleri hangisiydi aceba? (cevap vermesen de olur)

ben vicky yi indirdim ama scarlet johansson'ı izlemek istemedi canım sildim. amerikanın aysun kayacısı. mister lonely, savage grace, my winnipeg var ama izlemedim yine. canım sıkılıyor daha yeni uyandım. pff..

3 comments:

Burcu said...

love songs dediği film de aşk ve paris hakkındaymış. izlemem. sözüm var.

Neslihan said...

john waters gibi zevksizler kralı bi adamın film zevkine güvenemem :P
burdaki filmlerin çoğunu izlemedim ama izlediklerim arasından: love songs acayip derecede sıkıcı. savage grace çok iç karartıcı berbat. ve cassandra's dream izlediğim en kötü woody allen filmi diyebilirim.
vicky cristinayı izlemedim ama güzel ve komik olabileceğini düşünmüştüm. öbürlerini bilmiyom. "2008 judd apatow ve arkidişlerinin yaptıkları komedi filmlerinin yılı oldu" demek saçma olabilir ama pineapple express, step brothers ve forgetting sarah marshall çok eğlenceli diil miydi? diil mi? olmayabilir.

Burcu said...

evet yav güzeldi yeni komedyenler çıktı 2000lerde eskiden bi jim carrey i biliyodum.