Sunday, November 30, 2008

in bruges


Komik ve garip. The Game'in yönetmeniymiş, filmi izledikten sonra ögrenince cok mantikli geldi, o filmden sonra hissettiklerime benzer bisiyler hissettim gercekten de. Biraz tarantino'nun birbirini vuran komedyen/ şapşal adamli filmleri gibi ama sırf bok atmak için bu şekilde eleştiremem (çünkü adam vurmak komik ya da cool değil boktan bir sey sadece), o genreye göre daha güzel çünkü Bruges dedikleri yer çok güzel geldi gözüme (göz boyama mı bu), bir gün gidip gezmek nasip olur inşallah. Filmi ve Colin farrell'i sevdim, evet. Belki de bu tip filmlerin anlamsizligiyla dalga gecmek istemis yönetmen, bilmiyorum. boyband bakisli colin farrell'i sevdiğime inanamiyorum.

Don't Look Now göndermeleri ise anlamayacağım bir konu zira filmi izlemedim ama duruyor bir yerlerde izliycem.

2 comments:

Neslihan said...

ya bu colin farrel benim en küçük yeğenime benziyo biraz. o yüzden de seviyorum ehi bak yeğenim bu: http://img510.imageshack.us/my.php?image=grnt011rc4.jpg
bu fotoğraftakinden daha datlıdır aslında.

Burcu said...

the game in yönetmeni değil yalan söyledim