Thursday, November 13, 2008

ransom üzerinden aksiyon filmleri adina bir güzelleme



Filmin basinda emaille yolluyo kaciran adamlar oglunun görüntülerini. ben olsam ipden buldurturum olayi da çözerim. Film baştan kaybetti banane.

Bu tip filmleri sevmiyorum bana göre hiçbir anlami yok çünkü hiçbisi anlamiyorum. isin içine aksiyon fbi entrikalar planlar fln girince olaylar iliskiler ne kadar karisiksa o kadar sıkılıyorum yorum kabul ediyorum ki genius degilim film izlerken yüz kere yanimdakilere sorarim o kimdi bu kimdi. çok umrumda oldugundan diil oturup böle filmlere kafami verip olaylarin akisini takip etmeye calisarak güzel kafami yormak istemedigim icin ve izlemek zorundaysam sIkIldIgIm icin sorarim iste. siradan bir kizim nerden anlicam suc dünyasinin karmasik (ne bokuna karmasik yapiyolarsa sonucta herseyi para icin yapiyolar) dejenere olmus sen onu öldür ben sunu vurayim. arada biri trick mrick yapsin sonunda katil basroldeki adam felan ciksin vaay ne süper senaryo felan diyeyim.. benim bir hayatim var tanri askina dostum.

pek yok aslında. ama yine de bu filmi oturup sonuna kadar izlemeye tecih ederim.

1 comment:

Neslihan said...

gercekten de bole trickli suc filmleri ya da the sixth sende tarzi "twisting end" filmlerinden tiskinti geldi bana da he.