Wednesday, October 8, 2008

it's burcu taym

merhaba ben bu blogun yeni yazarıyım. yaşım 23 falan. yaklaşık 15 tane gizli blogum var. sürekli yeni blog açmak konusunda takıntılıyım. takıntılı olduğum başka bir şey varsa o da film indirmek. konuyu bağlamak diye buna derim nesliyan. sürekli film diziyorum utorrentime. crazy. her gün yüzlerce film izliyorum. insanlarla konuşçak bişi bulamam. yazmayı seviyorum kendimden bahsederken. çoğunlukla kendimi adaptation'daki charlie kaufman'a benzetirim çünkü kel ve şişkoyum. hepinize iyi günler dilerim.

3 comments:

Neslihan said...

hoşgeldiniz burcu taym. oleeey! tatsız tuzsuz bloguma renk kattınız. daha önceleri nerelerdeydiniz. hop orda dur bakalım. ben kendimi charlie kaufman'a senden önce benzetmiştim. belgelerim de var: http://sinemanyak.blogspot.com/2007/02/adaptation-ve-ouroboros.html

neyse ya tamam. ben bu arkidişimiz burcuya her zaman çok özenirim ne yaparsa hemen aynısının iki katını yaparım. görüşürüz.

Burcu said...

ourobos ne hala anlamadım
ezginin niki deyilmii

Neslihan said...

ouroboros kuyruğunu yiyen yılan figürüne deniyo işte bööle kısırdöngüsel bişi. ezgi benden öğrendi zaten. hıh :P